Safranbolu'da Muharrem Ayında Aşure İkramı

Kastamonu Vakıflar Bölge Müdürlüğü, muharrem ayı dolayısıyla Safranbolu Ulu Cami bahçesinde stant kurarak cuma namazı çıkışında vatandaşlara aşure ikramında bulundu. Etkinlikte geleneksel tatlı, birlik ve beraberlik mesajlarıyla dağıtıldı.

26 Haz 2026 - 14:31 YAYINLANMA
Safranbolu'da Muharrem Ayında Aşure İkramı

Karabük'ün Safranbolu ilçesinde vatandaşlara aşure ikram edildi.

Kastamonu Vakıflar Bölge Müdürlüğünce muharrem ayı dolayısıyla, Safranbolu Ulu Cami bahçesine stant kuruldu.

Cuma namazı çıkışında vatandaşlara aşure ikramı yapıldı.

Kaynak :
Haberler.com

YORUMLAR

Maksimum karakter sayısına ulaştınız.

Kalan karakter: