Niğde'de gübre hırsızlığı yapan 4 şüpheli yakalandı
Niğde'de römorkla birlikte yaklaşık 8,5 ton gübre çalan 4 şüpheli, jandarma operasyonuyla gözaltına alındı. Zanlıların işlemleri sürerken, farklı suçlardan aranan 8 kişi daha yakalandı.
26 Haz 2026 - 11:40
YAYINLANMA
Niğde'de gübre hırsızlığı yapan 4 zanlı gözaltına alındı.
Valilikten yapılan açıklamaya göre, İl Jandarma Komutanlığı ekipleri, 30 Mayıs'ta römorkla birlikte yaklaşık 8,5 ton gübre çalan zanlıların yakalanmasına yönelik çalışma başlattı.
Ekipler, merkeze bağlı Konaklı köyünde düzenlediği operasyonda 4 şüpheliyi gözaltına aldı.
Zanlıların jandarmadaki işlemleri sürüyor.
Ayrıca çeşitli suçlardan aranan 8 şüpheli de yakalanarak haklarında adli işlem başlatıldı.
Kaynak :
Haberler.com
YORUMLAR
İLGİNİZİ
ÇEKEBİLİR