Niğde Belediye Başkanı Özdemir, UCLG Yönetim Kurulu üyeliğine seçildi
Niğde Belediye Başkanı Emrah Özdemir, Fas'ta düzenlenen UCLG Dünya Konseyi Toplantısı'nda Birleşmiş Kentler ve Yerel Yönetimler Dünya Teşkilatı Yönetim Kurulu üyeliğine seçildi. Özdemir, bu başarının tüm Türkiye'nin zaferi olduğunu belirtti.
26 Haz 2026 - 12:20
YAYINLANMA
Niğde Belediye Başkanı Emrah Özdemir, Birleşmiş Kentler ve Yerel Yönetimler Dünya Teşkilatı (UCLG) Yönetim Kurulu üyeliğine seçildi
Belediyeden açıklamaya göre, UCLG'nin Dünya Konseyi Toplantısı, Fas'ta gerçekleştirildi.
Açıklamada görüşlerine yer verilen Belediye Başkanı Emrah Özdemir, örnek belediyecilikle sınırları aştıklarını ifade etti.
Özdemir, "Konya Büyükşehir Belediye Başkanımız Uğur İbrahim Altay, Fas'ta gerçekleştirilen UCLG Dünya Konseyi Toplantısında Birleşmiş Kentler ve Yerel Yönetimler Dünya Teşkilatı Başkanlığına, şahsım da yönetim kurulu üyeliğine seçildik. Bu zafer Niğde ve Konya'mız nezdinde tüm Türkiye'nin zaferidir." ifadesini kullandı.
Kaynak :
Haberler.com
YORUMLAR
İLGİNİZİ
ÇEKEBİLİR