Muğla'da orman yangını kontrol altına alındı
Muğla'nın Seydikemer ilçesi Gölbent Mahallesi'nde çıkan orman yangını, havadan 3 helikopter ve 1 uçak, karadan ise 10 arazöz, 5 su tankeri ve iş makineleriyle müdahale edilerek kontrol altına alındı. Soğutma çalışmaları başlatılırken yangının çıkış nedeni araştırılıyor.
27 Haz 2026 - 17:55
YAYINLANMA
Muğla'nın Seydikemer ilçesinde çıkan orman yangını, havadan ve karadan müdahaleyle kontrol altına alındı.
Gölbent Mahallesi'ndeki ormanlık alanda henüz belirlenemeyen nedenle yangın çıktı.
İhbar üzerine bölgeye Orman Genel Müdürlüğüne bağlı ekipler sevk edildi.
Havadan 3 helikopter ve 1 uçakla, karadan ise 10 arazöz, 5 su tankeri ve iş makineleriyle müdahale edilen yangın kontrol altına alınarak soğutma çalışması başlatıldı.
Yangının çıkış nedeniyle ilgili inceleme başlatıldı.
Kaynak :
Haberler.com
YORUMLAR
İLGİNİZİ
ÇEKEBİLİR