Haymana Belediye Başkanı Levent Koç'tan "Mansur Yavaş" çıkışı: Aylardır ulaşamıyorduk

CHP'den istifa ettikten saatler sonra AK Parti'ye geçen Haymana Belediye Başkanı Levent Koç, Haberler.com Genel Yayın Yönetmeni Bedia Teymur'a istifasının perde arkasını açıkladı. Mansur Yavaş'la aylardır görüşemediklerini söyleyen Koç, "Ben bırakın kendisiyle görüşmeyi, mesajlarıma veya aramalarıma dönüş bile alamadım. Biz 6 aydır Mansur Yavaş'a ulaşamıyorduk. Gerçekten o kalem kırılmış, orada çok net bir şekilde algıladım." dedi.

23 Haz 2026 - 22:31 YAYINLANMA
Haymana Belediye Başkanı Levent Koç'tan "Mansur Yavaş" çıkışı: Aylardır ulaşamıyorduk

Cumhuriyet Halk Partisi’nden (CHP) istifa eden Haymana Belediye Başkanı Levent Koç, AK Parti’ye katıldı. Koç'un rozetini Cumhurbaşkanı Erdoğan taktı.

Koç'un AK Parti'ye geçişinin yankıları sürerken, istifasının perde arkasına ilişkin önemli açıklamalar yaptı. Haberler.com Genel Yayın Yönetmeni Bedia Teymur'a konuşan Koç, Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Mansur Yavaş'la yaşadığı sıkıntılara dikkat çekti.

Koç şunları söyledi: "Bu kararı vermek çok zor oldu. Son güne kadar da gelgitleri yaşadığım bir karardı. Bizler şehrimizin beklentilerini karşılamakla mükellefiz. Bu bilincin asla dışına çıkmadık.

Mansur Yavaş başkanımıza da teşekkür ediyorum. Çoğu konuda hep yanımızdaydı. Ama özellikle son 6-7 aydır iletişim konusunda Mansur Yavaş'la çok sıkıntılar yaşadık. Benim ilçe başkanım istediği zaman veya meclis üyem başkanımızla görüşebiliyorken ben bırakın kendisiyle görüşmeyi, mesajlarıma veya aramalarıma dönüş bile alamadım.

Bu kararı vermeden 3 gün öncesinde görüştük. Kendisine sadece şunu söyledim. 'Sayın başkanım bunlara sebep nedir? Farkında olmadan bir yanlış yaptıysak hakkınızı helal edin. Ama o yanlışı söyleyin, bilelim, düzeltelim.' Kendisi sadece, 'Geçen gün bakan beye gittin ve beni haberdar etmedin' dedi. Biz bakan beye 4 gün önce gitmiştik. Biz 6 aydır Mansur Yavaş'a ulaşamıyorduk. Gerçekten o kalem kırılmış, orada çok net bir şekilde algıladım.

Partiyle bir sıkıntımız yok, zaten işimiz de yok. Çünkü biz icra makamıyız, bizim işimiz büyükşehirle. Parti siyasetini yapar biz icraatlarımızı gerçekleştiririz. Dolayısıyla bizim her daim muhatap olmamız gereken, büyükşehir belediye başkanımızdır. O muhataplığı, o iletişimsizliği 6-7 aydır maalesef yaşıyoruz."

Turan Yiğittekin Haberler.com
Kaynak :
Haberler.com

YORUMLAR

Maksimum karakter sayısına ulaştınız.

Kalan karakter: