ABD ordusu Hürmüz'de İran'a saldırdı
Amerikan basını, ABD ordusunun Hürmüz Boğazı bölgesinde saldırılar düzenlediğini duyurdu. İran medyası ise Hürmüzgan eyaleti ve Sirik şehrinin vurulduğunu bildirdi.
26 Haz 2026 - 23:45
YAYINLANMA
Ayrıntılar geliyor...
Kıymetli okurlarımız, bu bir son dakika gelişmesi haberidir. Sıcak bilgiler geldikçe kısa sürede güncellenecektir. Gelişmelerden anında haberdar olmak için Yeni Şafak uygulamasını akıllı cihazlarınıza (iOS, Android marketlerden indirerek) kurabilirsiniz.
Kaynak :
Yenisafak.com
YORUMLAR
İLGİNİZİ
ÇEKEBİLİR